بیان

ساخت وبلاگ

   وبنا: سرانجام جایزه «بیان» به کجا رسید؟

مرحله انتخابی سومین دوره مسابقات برنامه نویسی «بیان»، شب گذشته (یکشنبه) با رقابت بیش از سه هزار شرکت کننده ایرانی و خارجی برگزار شد. قدیری، مدیرعامل شرکت دانش بنیان بیان – برگزارکننده این مسابقات بین‌المللی – اظهار داشت: در مرحله مقدماتی مسابقات برنامه نویسی بیان ۱۰ هزار و ۲۶۶ برنامه نویس از ۱۰۳ کشور جهان داشتند که آمار […]

مرحله انتخابی سومین دوره مسابقات برنامه نویسی «بیان»، شب گذشته (یکشنبه) با رقابت بیش از سه هزار شرکت کننده ایرانی و خارجی برگزار شد.

قدیری، مدیرعامل شرکت دانش بنیان بیان – برگزارکننده این مسابقات بین‌المللی – اظهار داشت: در مرحله مقدماتی مسابقات برنامه نویسی بیان ۱۰ هزار و ۲۶۶ برنامه نویس از ۱۰۳ کشور جهان داشتند که آمار شرکت کنندگان امسال که از ۳۹ کشور اروپایی، ۳۴ کشور آسیایی، ۱۵ کشور آمریکایی، ۱۴ کشور آفریقایی و دو کشور از اقیانوسیه هستند نسبت به دور قبلی مسابقات بیان، بیش از دو برابر افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: همه شرکت کنندگانی که در مرحله انتخابی مسابقات موفق به حل حداقل یک سوال از مرحله ورودی شده بودند مجاز به شرکت در مرحله انتخابی بودند. در این مرحله که به صورت آنلاین از ساعت ۱۸ تا ۲۱ روز یکشنبه برگزار شد شرکت کنندگان باید به شش مساله پاسخ می‌دادند. در پایان، ۲۰ برگزیده خارجی و ۴۰ برگزیده ایرانی به مرحله نهایی مسابقات که بهمن ماه امسال به صورت حضوری برگزار می شود، راه یافتند.

قدیری تصریح کرد: دو برنامه نویس از ژاپن، دو برنامه نویس از چین و برنامه نویسی از روسیه به ترتیب رتبه های اول و دوم، سوم و چهارم و پنجم این مسابقات را کسب کردند. البته طبق مقررات مسابقه ۲۰ برگزیده برتر از ۲۰ کشور به مرحله نهایی مسابقات راه یافته‌اند یعنی از هر کشور تنها یک نفر به جمع برگزیدگان راه می‌یابند. با این حال به منظور فراهم شدن امکان حضور و کسب تجربه برنامه‌نویسان ایرانی در یک رقابت سطح بالای بین‌المللی ۴۰ نفر اول برنامه‌نویسان ایرانی به مرحله نهایی راه می‌یابند.

وی با بیان این که میزان اشتراک برگزیدگان مسابقات برنامه نویسی بیان با برگزیدگان مسابقات معتبر دنیا (codejam گوگل، codeforces، hackercup فیسبوک، Topcoders) و مدال آوران مسابقات جهانی المپیاد کامپیوتر به بیش از ۵۰ درصد می رسد، اظهار داشت: حداقل ۱۱۸ نفر از نفرات برگزیده مسابقات برنامه نویسی بیان دارای مدال المپیاد جهانی کامپیوتر بوده اند و یکی از نفرات برگزیده مسابقه دارنده شش مدال طلا و یک مدال نقره در المپیاد جهانی کامپیوتر است. همچنین شش نفر از ۲۰ نفر برتر مسابقه codejam گوگل جزو رتبه های برتر مرحله میانبر سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان بوده اند.

مسابقات برنامه نویسی بیان به همت گروهی از نخبگان برنامه نویسی و مدال آوران ایرانی المپیاد جهانی کامپیوتر که در شرکت دانش بنیان بیان گردهم امده اند، ترتیب داده شده و به دلیل شناخته شده بودن تیم برگزاری در سطح بین‌المللی و همچنین سطح بالای مسابقات به سرعت در تراز اول مسابقات برنامه نویسی جهان قرار گرفته است؛ به طوری که فراخوان و اخبار این مسابقات در معتبرترین سایتهای برنامه‌نویسی دنیا مثل «کدفورسز» یا سایت رسمی المپیاد جهانی کامپیوتر منعکس شده و برنامه نویسان و فعالان حوزه نرم افزار به شرکت در این مسابقات دعوت شده اند.

با اینکه سبک برگزاری این مسابقه بی شباهت به مسابقات برنامه‌نویسی دانشجویی ای سی ام نیست؛ اما تفاوت‌های متعددی هم دارند از جمله این که حضور در مسابقات برنامه نویسی بیان هیچ گونه محدودیت سنی نداشته و منحصر به دانشجویان نیست و مهمتر از آن این که در این مسابقات افراد به صورت انفرادی و نه تیمی شرکت می‌کنند لذا امکان رتبه بندی برنامه نویسان براساس امتیاز کسب شده توسط هر یک وجود دارد.

البته روش برگزاری مسابقات برنامه نویسی بیان هم متفاوت است بدین ترتیب که شرکت کنندگان پس از آنکه کد جواب سوال مورد نظر را آماده کردند، یک ورودی مخصوص خودشان را از سایت مسابقه دانلود می کنند، آن را به برنامه‌ی خود می دهند و خروجی تولید شده را در سایت آپلود می‌کنند؛ بنابر این تنها ملاک قضاوت برای درستی راه حل، خروجی تولید شده می باشد و کد مسابقه اگرچه برای بررسی تقلب از شرکت کنندگان گرفته می‌شود، اما مورد قضاوت قرار نمی‌گیرد. این سبک برگزاری مسابقه باعث می‌شود شرکت کنندگان در استفاده از هر زبان و تکنولوژی برنامه نویسی مختار باشند.

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

عقل می گوید بمان و عشق می گوید برو، و این هر دو، ‌عقل و عشق را، خداوند آفریده است تا وجود انسان در حیرت میان عقل و عشق معنا شود ...

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 119 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

وبلاگ های حرفه ای اگرچه در جهان همواره به عنوان یکی از پرنفوذترین و موثرترین رسانه های ارتباطی به رسمیت شناخته شده اند، اما با وجود تعداد پرشمار وبلاگنویسان حرفه ای در ایران، این صاحبان هنر، تخصص و قلم، در خارج از فضای مجازی هیچگاه آنطور که باید و شاید به رسمیت شناخته نشده اند.
برای اولین بار در تاریخچه برگزاری نمایشگاه مطبوعات، به ابتکار و میزبانی شرکت بیان، غرفه ای به وبلاگ‌نویسان با نام "باشگاه وبلاگ نویسان حرفه ای" اختصاص یافته است.
در طول برگزاری نمایشگاه علاوه بر نشست هایی که برای آشنایی بیشتر وبلاگ نویسان و تبادل نظر آنها با یکدیگر و مخاطبانشان پیش بینی شده است، کارگاه هایی نیز برای ارتقای مهارت های وبلاگ نویسی در فضای وب فارسی تدارک دیده شده است.

 

۱۰ تا ۱۲

2 تا 3

3 تا 5

6 تا 7

چهارشنبه

نشست دوستانه:

وبلاگ‌نویسان ادبی (شعر و ادبیات)

کارگاه حقوقی:

حریم خصوصی در فضای مجازی و نحوه اعاده‌ی حیثیت در اینترنت

نشست دوستانه:

وبلاگ‌نویسان  مذهبی و اعتقادی

کارگاه کسب و کار:

نقش وبلاگ‌نویسی در تثبیت و توسعه برندهای جهانی

پنجشنبه

نشست دوستانه:

زنان وبلاگ نویس

کارگاه فنی:

روش های سالم برای افزایش مخاطب و  بهینه‌سازی وبلاگ

نشست دوستانه:

طراحان پوسته و قالب

کارگاه فنی:

تکنیک های نوین در طراحی قالب

جمعه

نشست دوستانه:

وبلاگ‌نویسان علمی و آموزشی

کارگاه رسانه ای:

چگونه درباره خود بنویسیم؟

نشست دوستانه:

وبلاگ‌نویسان فناوری اطلاعات و ارتباطات

کارگاه کسب و کار:

نقش وبلاگ‌نویسی در برندسازی شخصی و موفقیت شغلی


اگر همیشه به دنبال فرصتی بودید تا با دوستان وبلاگی و مخاطبان خود ارتباط نزدیک تری داشته باشید، می توانید از فرصت نمایشگاه مطبوعات استفاده کنید و درکنار استفاده از کارگاهای آموزشی و ارتقای مهارت های وبلاگ نویسی خود، از قرارهای وبلاگی با دوستان قدیمی خود و آشنایی با دوستان جدید لذت ببرید!
  • ساعت کاری نمایشگاه مطبوعات در مصلی تهران از 9 صبح تا 8 شب می باشد.
  • حضور در نشست ها و کارگاه ها برای عموم آزاد و رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد.
  • در تمام ساعات برگزاری نمایشگاه، متخصصان شرکت بیان پاسخگوی سوالات عمومی و تخصصی وبلاگ نویسان درباره مسایل فنی، طراحی قالب و استفاده بهینه از ظرفیت ها و قابلیت های سرویس بلاگ بیان (blog.ir) خواهند بود.
بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

شرکت بیان و سرویس های آن از جمله blog.ir هیچ گاه از شما نام کاربری و یا رمز عبور شما را درخواست نخواهند کرد.
لطفا با رعایت هشیاری و دقت لازم مراقب کلاهبرداری های ایمیلی، کامنتی، چتی، و پیامکی باشید. همچنین بسیار مهم است که اگر کسی فایلی با پسوند .exe برای شما ارسال کرد از دانلود کردن و اجرا کردن آن فایل اجتناب کنید. اگر از بازکردن و کلیک کردن بر روی لینک های ایمیل های ناشناس نیز هرچه بیشتر اجتناب کنید کمتر در دام دزدان اینترنتی خواهید افتاد.

متن زیر نمونه ای از روش های فریبکارانه است که روز گذشته برای برخی وبلاگ نویسان ارسال شده است و بسیار نیز هوشمندانه مهندسی و طراحی شده است. اگرچه بیان همانند سال گذشته وبلاگ های برگزیده را معرفی خواهد کرد اما هم محتوای ایمیل زیر و هم هویت فرستنده و نام او کاملا جعلی است.
قبل از مرور این ایمیل جعلی مجددا تاکید می کنیم که شرکت بیان هیچ گاه از شما نام کاربری و یا رمز عبور شما را درخواست نخواهد کرد.

* * *

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر وبلاگ ******* جناب آقای *******
سیستم بیان در نظر دارد در اسفند ماه وبلاگ های برتر را با دامنه blog.ir  معرفی کند بیان با گلچین کردن وبلاگ های برتر با توجه به آمار بازدید و نظرات ، وبلاگ شما را هم در این مجموعه قرار داده است.
کارشناسان بیان به بهترین شیوه ممکن در مورد وبلاگ ها داوری می کنند و تا پایان اسفند ماه  نتایج را از طریق ایمیل مدیران وبلاگ در اختیار آنها قرارمی دهند و به 12 تا از وبلاگ های برتر مبلغ 30000000 ریال را اهدا خواهد شد.
جهت لغو شرکت در این مسابقه عدد 5 را با اسم وبلاگتان به همین ایمیل ارسال کنید و در صورت رضایت به شرکت موارد زیر را با به آدرس ایمیل *****@gmail.com  ارسال فرمایید:

1. یک عدد اسکرین شات از وبلاگ،
2. کلمه عبور، 
3. نام کاربری
4. زمان تاسیس وبلاگ (تخمینی)
5. تعداد مطالب وبلاگ

تسریع در ارسال پاسخ موجب کمال امتنان است.


ح***  ن***
مدیر رسانه bayan.ir

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 137 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

ظهر امروز آخرین ساعات کاری بیان در سال 93 بود. از طرف مدیریت شرکت قبلا اعلام شده بود که امسال با توجه به فشردگی و فشار کاری بسیار شدید اسفند ماه که بعضا حتی روزهای جمعه نیز شرکت دایر بود، تعطیلات نوروزی بیان 15 روزه خواهد بود.  اما مدیرعامل بیان بعد از ظهر امروز پیامکی را برای همه پرسنل شرکت به شرح زیر ارسال کرد:
"سلام
شنبه اول فروردین از ساعت 9 تا 18 لطفا شرکت باشید.
.
.
.
.
.
الکی مثلا شرکت خیلی فعاله "
در میان پاسخ هایی که همکاران ما به این پیامک دادند، این پیامک به نظر از همه جالب تر بود:

 "سلام آقای قدیری،
امکانش هست من شنبه شرکت نباشم؟
 .
 .
 .
 الکی مثلا پیامک نصفه رسیده."
* * *
اگرچه به غیر از بخش شبکه و امنیت، سایر بخش های بیان تا 15 فروردین ماه سال جدید تعطیل خواهد بود، اما در طی این تعطیلات 15 روزه ان شاء الله  این وبلاگ با 4 مطلب جدید به روز خواهد شد:
1.
گزارشی از اقدامات و دستاوردهای بیان در سال 93 (+)
2.
معرفی بسته هدیه نوروزی بیان (+)
3. معرفی وبلاگ های برگزیده سال (+)
4.
جزییات مربوط به فینال سومین مسابقات برنامه نویسی بیان (+)

پیشاپیش سالی پر خیر و برکتی را برای همه کاربران و حامیان عزیزمان آرزو می کنیم.
بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 139 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

از دیروز یک نظرسنجی برای انتخاب مهمترین رویداد صنعت اینترنت و فناوری اطلاعات ایران در سال گذشته آغاز شده است که مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان هم یکی از گزینه های 5 گانه این نظر سنجی است.

در حال حاضر مسابقات بیان دومین رویداد مهم از نظر کاربران ایرانی تا این لحظه بوده است. برای شرکت در این نظر سنجی می توانید به صفحه این نظر سنجی مراجعه نمایید.

(شرکت در نظر سنجی مهمترین رویداد IT ایران در سال ۹۳ )

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 139 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

از ابتدای فعالیت شرکت بیان تا به امروز، امسال اولین سالی بود که قصد داشتیم در بیان تعطیلات دو هفته ای را تجربه کنیم؛ آن هم به دلیل فشردگی شدید فعالیت ها در اسفندماه. اما شوخی آخرین روز سال  به واقعیت مبدل شد تا جایی که فعالیت های این ایام تعطیلات برای بنده و برخی از همکارانم شبانه روزی شد! روزهای هشتم، نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم، سیزدهم و حتی امروز جمعه جهاردهم فروردین، برای ما تا ساعات پایانی شب در دفتر بیان سپری شد.

با این همه، به دلایل متعددی مانند حجم بالای کارهای غیرقابل پیش بینی و مهمتر از آن تعطیلی تقریبا یکپارچه کشور (شرکت ها، ادارات، بانکها و صرافی ها)، با وجود تمام تلاش هایی که کردیم، فرصت کافی برای تهیه گزارش عملکرد سال گذشته و آماده کردن بسته هدیه نوروزی که بنا داشتیم تا پایان تعطیلات نوروزی اعلام کنیم فراهم نشد.

ان شاء الله جمعه 21 فروردین ماه همزمان با میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، هدیه بیان به کاربران عزیز اهدا خواهد شد و همزمان گزارش سالیانه و سایر موارد نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

در پایان هم از خانواده خود و هم از خانواده همکارانم که در این چند سال صبورانه سختی ها را تحمل کرده اند و پشتیبان همسران و فرزندان خود در بیان بوده اند صمیمانه سپاسگزارم و از کاربران عزیزمان نیز که محبت ها و حمایت های آنان همواره الهام بخش ادامه مسیرمان بوده است متواضعانه قدردانی می کنم.


با سپاس و احترام

علی قدیری

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 135 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، خرید امکانات اختیاری در سرویس‌ های بیان به مدت ۱۰ روز (۲۱ تا ۳۱ فروردین) با یک هدیه و همچنین یک تخفیف ویژه همراه است:

  1. مبلغ ۵۰۰۰ تومان هدیه به عنوان اعتبار برای همه کاربران در نظر گرفته شده، که این اعتبار بعد از انتخاب موارد خرید و قبل از ارسال به بانک محاسبه و منظور می‌شود. این هدیه تنها تا ۳۱ فروردین اعتبار دارد و قابل استفاده است.
  2. از طریق مرکز پرداخت بیان (payment.bayan.ir) خرید اعتبار با ۳۵٪ هدیه وجود دارد به این شکل که شما می‌توانید با پرداخت مبلغی، اعتبار حساب کاربری خود را به اندازه همان مبلغ + ۳۵٪ هدیه افزایش دهید. اعتبار خریداری شده کوتاه مدت نیست و حداکثر تا دو سال قابل استفاده خواهد بود. شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را بین حداقل ۱۰۰,۰۰۰ و حداکثر ۱,۵۰۰,۰۰۰ ریال انتخاب نمایید. با انتخاب هر مبلغ، ۳۵٪ اضافه بر مبلغ انتخاب شده اعتبار دریافت خواهید کرد.
بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

فهرست ۱۰۰ وبلاگ برتر در سال ۱۳۹۳ منتشر شد. ملاک های زیر به ترتیب برای محاسبه خودکار امتیاز وبلاگ های برتر درنظر گرفته شده اند:

۱) بروز رسانی مستمر (سایت‌هایی که در ۶ ماهه دوم مطلب جدید نداشته‌اند، مستقل از معیارهای دیگر حذف شده‌اند)
۲) تعداد رای خوانندگان به مطالب (تعداد کل رأی‌ها و همچنین میانگین رأی هر مطلب)
۳) میزان مشارکت خوانندگان در ارسال نظر (تعداد کل نظرات و همینطور میانگین نظر هر مطلب)
۴) مشارکت نویسنده (یا نویسندگان) در رای دهی به مطالب سایر وبلاگ‌های بیان
۵) مشارکت نویسنده در ارسال نظر برای سایر وبلاگ ها (نظرهایی که عمومی و تأیید شده باشند)
۶) تعداد بازدید کنندگان (تعداد بازدید کل وبلاگ و همینطور میانگین بازدیدهای هر مطلب)

همچنین در فهرست وبلاگ های واجد شرایط، برای وبلاگ‌هایی که از تبلیغات آزاردهنده پاپ آپ استفاده کرده بودند امتیاز منفی در نظر گرفته شده بود.
بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

گزارش عملکرد و شرح فعالیت های شرکت بیان در سال 93 منتشر گردید. برای مطالعه متن کامل این گزارش و آشنایی بیشتر با روند پروژه های مربوط به محصولات و خدمات بیان اینجا کلیک نمایید.
بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 135 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

این سنگ ها که با هنرمندی و خوش ذوقی یکی از بانوان همکار سابق بیان نقاشی شده و روز قبل از میلاد حضرت زهرا (س) به دست ما رسیده بود، بخشی از هدیه روز زن به مادران و همسران همکاران ما در بیان بود که به پاس صبوری همیشگی و همراهی ها و حمایت های مداومشان به آنها تقدیم گردید.

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

مرحله نهایی و حضوری سومین دوره مسابقات بین المللی بیان که با حضور بیش از 10 هزار شرکت کننده از 103 کشور جهان به میزبانی شرکت بیان برگزار شده بود جمعه یازدهم اردیبهشت برگزار خواهد شد. 20 برنامه نویس برتر از 20 کشور جهان برای شرکت در آخرین مرحله این مسابقات علمی نفس گیر به تهران خواهند آمد تا در کنار 50 برنامه نویس برتر ایرانی در آخرین مرحله این رقابت شرکت کنند.
جشن اختتامیه این دوره از مسابقات، 12 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در این مراسم در کنار تقدیر از برگزیدگان داخلی و خارجی این مسابقات، گزارشی از دستاوردهای بیان و ارائه های سخنرانان، برنامه هایی از قبیل اجرای 2 کنسرت موسیقی نیز پیش بینی شده است.  برای تهیه بلیت این جشن می توانید به صفحه اختصاصی این رویداد مراجعه نمایید.
  • مکان: سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد
  • زمان: شنبه  ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، تعطیل رسمی، از ساعت ۴ الی ۷ بعد از ظهر
  • مصادف با:  ۱۳ رجب،  میلاد حضرت علی علیه السلام، روز پدر و روز معلم

    برنامه های اصلی مراسم:

    • قرائت قرآن توسط قاری بین المللی آقای جعفر فردی
    • سخنرانی مهمانان ویژه (سه سخنرانی هر یک به مدت ده دقیقه)
    • نمایش کلیپ مسابقات (ده دقیقه)
    • رونمایی از کلیپ اختصاصی معرفی ایران (ده دقیقه)
    • معرفی سیر مسابقات از ابتدا تا کنون (ده دقیقه)
    • تقدیر از برگزیدگان داخلی و خارجی این مسابقات
    • گزارشی از دستاوردهای بیان
    • و ...
      معرفی کنسرت اول (بیست دقیقه) :
      • خواننده: استاد دکتر محمد اصفهانی
      • ارکستر: گروه ارکستر باروک (اولین اجرای گروه ارکستر باروک پس از زنده یاد مرتضی پاشایی)
      • رهبر ارکستر: آقای امیر فتحی
      • سبک: تلفیقی
      • سرپرست ارکستر: پیمان عیسی زاده
      معرفی کنسرت دوم ( پانزده دقیقه) :
      • خواننده: استاد وحید تاج
      • ارکستر: گروه ارکستر آوازی تهران (وکاپلا)
      • سبک: آکاپلا - (بدون استفاده از ساز)
      • رهبر ارکستر:آقای میلاد عمرانلو

      استند آپ کمدی (10 دقیقه):

      • اجرا: حسین کلهر
        توجه: در کنار سهمیه ویژه مسابقه دهندگان، دانشجویان و متخصصان فناوری اطلاعات کشور، بخشی از بلیط های این اختتامیه با تخفیف ویژه برای کاربران بیان درنظر گرفته شده است. لذا چنانچه قصد شرکت در این جشن را دارید با توجه به محدودیت تعداد این سهمیه ها توصیه می کنیم سریعتر اقدام به رزرو بلیت خود نمایید.

         "آکاپلا" نوعی موسیقی است که بدون همراهی ساز و ارکستر و تنها با صدای خواننده اجرا می‌شود. این شیوه در ابتدا عمدتاً موسیقی های مذهبی را شامل می‌شده اما درطول تاریخ تفاوت کرده و دیگر تنها از اشعار مذهبی در آن استفاده نمی شود.  علاوه بر این از نظر اجرایی نیز نوآوری‌هایی در آن پدید آمده است.
        در شاخه‌ای از سبک آکاپلا صدای انسان جایگزین صدای ساز می‌شود، هر خواننده نقش یک ساز را در ارکستر به عهده می‌گیرد و فرکانس صحیح صدا را با جلوه‌های مربوط و شبیه به آن ساز در می‌آمیزد. از ترکیب این آواها و جلوه‌ها یک قطعه ارکسترال بدون بکارگیری ساز اجرا می‌شود.
        "گروه آوازی تهران" اولین گروه ایرانی است که این سبک از موسیقی آکاپلا را در ایران به کار گرفت و با هدف "آشتی دادن مردم با موسیقی کـُر و آوازی" در سال ۱۳۸۴ آغاز به کار کرده است.

        بیان...
        ما را در سایت بیان دنبال می کنید

        برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 133 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

        موضوع مسابقه: عکس هایی با مضمون خوش آمدگویی به برنامه نویسان برتر جهان که برای حضور در فینال مسابقات برنامه نویسی شرکت بیان از دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه به ایران می آیند. 


        جوایز مسابقه: نفر اول یک دوربین عکاسی و 30 نفر برتر، تیشرت بیان + بلیت حضور در جشن بیان در برج میلاد را دریافت خواهند کرد (events.bayan.ir)


        نحوه ارسال آثار: عکسهای خود را برای bayan.ir@ در اینستاگرام با هشتگ های welcome_to_iran#  و #بیان ارسال کنید و یا بر روی bayanbox.ir آپلود کرده و لینک آن را برای ما در بخش نظرات ارسال کنید. عکس های ارسالی می تواند شامل اسکرین شات هایی از مانیتور یا صفحه موبایل شما نیز باشد.


        انگیزه مسابقه: در مراحل مقدماتی سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان 10266 برنامه نویس از 103 کشور جهان شرکت داشتند که اکنون برگزیدگان آنها برای شرکت در فینال مسابقات به تهران خواهند آمد. در این دوره از مسابقات بیان و در دوره گذشته، فشار روانی مستقیم و غیر مستقیم فراوانی بر راه یافتگان خارجی مسابقات برنامه نویسی بیان به دلیل وجود جو ضد ایرانی در برخی کشورها وارد شد. با این حال هم در دوره گذشته و هم در این دوره، نخبگان برنامه نویسی جهان تصمیم گرفتند راهی ایران شوند. می خواهیم با کمک شما به شکستن این جو نادرست ضد ایرانی کمک کنیم.


        مهلت ارسال آثار : 6 اردیبهشت بیان...
        ما را در سایت بیان دنبال می کنید

        برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 99 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

           ایسنا: نخبگان برنامه نویسی جهان در راه تهران

        فینال مسابقات برنامه نویسی بیان، 11 اردیبهشت ماه با حضور برترین های مرحله انتخابی مسابقات که از نخبگان برنامه‌نویسی جهان هستند در تهران برگزار می شود.

        به گزارش خبرنگار فناوری ایسنا، در مرحله مقدماتی مسابقات برنامه نویسی بیان 10 هزار و 266 برنامه نویس از 103 کشور جهان داشتند که آمار شرکت کنندگان این دوره که از 39 کشور اروپایی، 34 کشور آسیایی، 15 کشور آمریکایی، 14 کشور آفریقایی و دو کشور از اقیانوسیه هستند نسبت به دور قبلی مسابقات بیان، بیش از دو برابر افزایش داشته است. در ادامه مرحله انتخابی سومین دوره مسابقات برنامه نویسی «بیان» 27 مهرماه گذشته با رقابت بیش از سه هزار شرکت کننده ایرانی و خارجی برگزار شد و در پایان، 20 برگزیده خارجی و 40 برگزیده ایرانی به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.

        دو برنامه نویس از ژاپن، دو برنامه نویس از چین و برنامه نویسی از روسیه به ترتیب رتبه های اول و دوم، سوم و چهارم و پنجم این مسابقات را کسب کردند. البته طبق مقررات مسابقه 20 برگزیده برتر از 20 کشور به مرحله نهایی مسابقات راه یافته‌اند یعنی از هر کشور تنها یک نفر به جمع برگزیدگان راه می‌یابند. با این حال به منظور فراهم شدن امکان حضور و کسب تجربه برنامه‌نویسان ایرانی در یک رقابت سطح بالای بین‌المللی 40 نفر اول برنامه‌نویسان ایرانی به مرحله نهایی راه می‌یابند.

        به گفته مسوولان مسابقات، میزان اشتراک برگزیدگان مسابقات برنامه نویسی بیان با برگزیدگان مسابقات معتبر دنیا (codejam گوگل، codeforces، hackercup فیسبوک، Topcoders) و مدال آوران مسابقات جهانی المپیاد کامپیوتر به بیش از 50 درصد می رسد. حداقل 18 نفر از نفرات برگزیده مسابقات برنامه نویسی بیان دارای مدال المپیاد جهانی کامپیوتر بوده اند و یکی از نفرات برگزیده مسابقه دارنده شش مدال طلا و یک مدال نقره در المپیاد جهانی کامپیوتر است. همچنین شش نفر از 20 نفر برتر مسابقه codejam گوگل جزو رتبه های برتر مرحله میانبر سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان بوده اند.

        مسابقات برنامه نویسی بیان به همت گروهی از نخبگان برنامه نویسی و مدال آوران ایرانی المپیاد جهانی کامپیوتر که در شرکت دانش بنیان بیان گردهم امده اند، ترتیب داده شده و به دلیل شناخته شده بودن تیم برگزاری در سطح بین‌المللی و همچنین سطح بالای مسابقات به سرعت در تراز اول مسابقات برنامه نویسی جهان قرار گرفته است؛ به طوری که فراخوان و اخبار این مسابقات در معتبرترین سایتهای برنامه‌نویسی دنیا مثل «کدفورسز» یا سایت رسمی المپیاد جهانی کامپیوتر منعکس شده و برنامه نویسان و فعالان حوزه نرم افزار به شرکت در این مسابقات دعوت شده اند.

        با اینکه سبک برگزاری این مسابقه بی شباهت به مسابقات برنامه‌نویسی دانشجویی ای سی ام نیست؛ اما تفاوت‌های متعددی هم دارند از جمله این که حضور در مسابقات برنامه نویسی بیان هیچ گونه محدودیت سنی نداشته و منحصر به دانشجویان نیست و مهمتر از آن این که در این مسابقات افراد به صورت انفرادی و نه تیمی شرکت می‌کنند لذا امکان رتبه بندی برنامه نویسان براساس امتیاز کسب شده توسط هر یک وجود دارد.

        البته روش برگزاری مسابقات برنامه نویسی بیان هم متفاوت است بدین ترتیب که شرکت کنندگان پس از آنکه کد جواب سوال مورد نظر را آماده کردند، یک ورودی مخصوص خودشان را از سایت مسابقه دانلود می کنند، آن را به برنامه‌ی خود می دهند و خروجی تولید شده را در سایت آپلود می‌کنند؛ بنابر این تنها ملاک قضاوت برای درستی راه حل، خروجی تولید شده می باشد و کد مسابقه اگرچه برای بررسی تقلب از شرکت کنندگان گرفته می‌شود، اما مورد قضاوت قرار نمی‌گیرد. این سبک برگزاری مسابقه باعث می‌شود شرکت کنندگان در استفاده از هر زبان و تکنولوژی برنامه نویسی مختار باشند.

        در یک نظرسنجی از کاربران ایرانی درباره مهمترین رویداد فناوری اطلاعات سال گذشته کشور، مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان، پس از راه اندازی نسل جدید اینترنت توسط اپراتورها، مهمترین رویداد سال 93 شناخته شده بود

        بیان...
        ما را در سایت بیان دنبال می کنید

        برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

           پایگاه خبری انتخاب: نخبگان برنامه نویسی جهان در راه تهران

        فینال مسابقات برنامه نویسی بیان، 11 اردیبهشت ماه با حضور برترین های مرحله انتخابی مسابقات که از نخبگان برنامه‌نویسی جهان هستند در تهران برگزار می شود.

        به گزارش ایسنا، در مرحله مقدماتی مسابقات برنامه نویسی بیان 10 هزار و 266 برنامه نویس از 103 کشور جهان داشتند که آمار شرکت کنندگان این دوره که از 39 کشور اروپایی، 34 کشور آسیایی، 15 کشور آمریکایی، 14 کشور آفریقایی و دو کشور از اقیانوسیه هستند نسبت به دور قبلی مسابقات بیان، بیش از دو برابر افزایش داشته است. در ادامه مرحله انتخابی سومین دوره مسابقات برنامه نویسی «بیان» 27 مهرماه گذشته با رقابت بیش از سه هزار شرکت کننده ایرانی و خارجی برگزار شد و در پایان، 20 برگزیده خارجی و 40 برگزیده ایرانی به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.

        دو برنامه نویس از ژاپن، دو برنامه نویس از چین و برنامه نویسی از روسیه به ترتیب رتبه های اول و دوم، سوم و چهارم و پنجم این مسابقات را کسب کردند. البته طبق مقررات مسابقه 20 برگزیده برتر از 20 کشور به مرحله نهایی مسابقات راه یافته‌اند یعنی از هر کشور تنها یک نفر به جمع برگزیدگان راه می‌یابند. با این حال به منظور فراهم شدن امکان حضور و کسب تجربه برنامه‌نویسان ایرانی در یک رقابت سطح بالای بین‌المللی 40 نفر اول برنامه‌نویسان ایرانی به مرحله نهایی راه می‌یابند.

        بیان...
        ما را در سایت بیان دنبال می کنید

        برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 133 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52


        خبرگزاری تسنیم: نخبگان برنامه نویسی جهان در راه تهران

        شمارش معکوس فینال مسابقات برنامه نویسی بیان

        نخبگان برنامه نویسی جهان در راه تهران

        خبرگزاری تسنیم: فینال مسابقات برنامه نویسی بیان، ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور برترین های مرحله انتخابی مسابقات که از نخبگان برنامه‌نویسی جهان هستند در تهران برگزار می شود.

        به گزارش گروه سایر رسانه‌های خبرگزاری تسنیم به نقل از ایسنا، در مرحله مقدماتی مسابقات برنامه نویسی بیان 10 هزار و 266 برنامه نویس از 103 کشور جهان داشتند که آمار شرکت کنندگان این دوره که از 39 کشور اروپایی، 34 کشور آسیایی، 15 کشور آمریکایی، 14 کشور آفریقایی و دو کشور از اقیانوسیه هستند نسبت به دور قبلی مسابقات بیان، بیش از دو برابر افزایش داشته است.

        در ادامه مرحله انتخابی سومین دوره مسابقات برنامه نویسی «بیان» 27 مهرماه گذشته با رقابت بیش از سه هزار شرکت کننده ایرانی و خارجی برگزار شد و در پایان، 20 برگزیده خارجی و 40 برگزیده ایرانی به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.

        دو برنامه نویس از ژاپن، دو برنامه نویس از چین و برنامه نویسی از روسیه به ترتیب رتبه های اول و دوم، سوم و چهارم و پنجم این مسابقات را کسب کردند. البته طبق مقررات مسابقه 20 برگزیده برتر از 20 کشور به مرحله نهایی مسابقات راه یافته‌اند یعنی از هر کشور تنها یک نفر به جمع برگزیدگان راه می‌یابند.

        با این حال به منظور فراهم شدن امکان حضور و کسب تجربه برنامه‌نویسان ایرانی در یک رقابت سطح بالای بین‌المللی 40 نفر اول برنامه‌نویسان ایرانی به مرحله نهایی راه می‌یابند.

        بیان...
        ما را در سایت بیان دنبال می کنید

        برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 146 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

           آی تی آنالیز: نخبگان برنامه‌نویسی دنیا در تهران

        فینال مسابقات برنامه نویسی بیان، 11 اردیبهشت ماه با حضور برترین های مرحله انتخابی مسابقات که از نخبگان برنامه‌نویسی جهان هستند در تهران برگزار می شود.
        به گزارش خبرنگار فناوری ایسنا، در مرحله مقدماتی مسابقات برنامه نویسی بیان 10 هزار و 266 برنامه نویس از 103 کشور جهان داشتند که آمار شرکت کنندگان این دوره که از 39 کشور اروپایی، 34 کشور آسیایی، 15 کشور آمریکایی، 14 کشور آفریقایی و دو کشور از اقیانوسیه هستند نسبت به دور قبلی مسابقات بیان، بیش از دو برابر افزایش داشته است. در ادامه مرحله انتخابی سومین دوره مسابقات برنامه نویسی «بیان» 27 مهرماه گذشته با رقابت بیش از سه هزار شرکت کننده ایرانی و خارجی برگزار شد و در پایان، 20 برگزیده خارجی و 40 برگزیده ایرانی به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.
        دو برنامه نویس از ژاپن، دو برنامه نویس از چین و برنامه نویسی از روسیه به ترتیب رتبه های اول و دوم، سوم و چهارم و پنجم این مسابقات را کسب کردند. البته طبق مقررات مسابقه 20 برگزیده برتر از 20 کشور به مرحله نهایی مسابقات راه یافته‌اند یعنی از هر کشور تنها یک نفر به جمع برگزیدگان راه می‌یابند. با این حال به منظور فراهم شدن امکان حضور و کسب تجربه برنامه‌نویسان ایرانی در یک رقابت سطح بالای بین‌المللی 40 نفر اول برنامه‌نویسان ایرانی به مرحله نهایی راه می‌یابند.
        به گفته مسوولان مسابقات، میزان اشتراک برگزیدگان مسابقات برنامه نویسی بیان با برگزیدگان مسابقات معتبر دنیا (codejam گوگل، codeforces، hackercup فیسبوک، Topcoders) و مدال آوران مسابقات جهانی المپیاد کامپیوتر به بیش از 50 درصد می رسد. حداقل 18 نفر از نفرات برگزیده مسابقات برنامه نویسی بیان دارای مدال المپیاد جهانی کامپیوتر بوده اند و یکی از نفرات برگزیده مسابقه دارنده شش مدال طلا و یک مدال نقره در المپیاد جهانی کامپیوتر است. همچنین شش نفر از 20 نفر برتر مسابقه codejam گوگل جزو رتبه های برتر مرحله میانبر سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان بوده اند.
        مسابقات برنامه نویسی بیان به همت گروهی از نخبگان برنامه نویسی و مدال آوران ایرانی المپیاد جهانی کامپیوتر که در شرکت دانش بنیان بیان گردهم امده اند، ترتیب داده شده و به دلیل شناخته شده بودن تیم برگزاری در سطح بین‌المللی و همچنین سطح بالای مسابقات به سرعت در تراز اول مسابقات برنامه نویسی جهان قرار گرفته است؛ به طوری که فراخوان و اخبار این مسابقات در معتبرترین سایتهای برنامه‌نویسی دنیا مثل «کدفورسز» یا سایت رسمی المپیاد جهانی کامپیوتر منعکس شده و برنامه نویسان و فعالان حوزه نرم افزار به شرکت در این مسابقات دعوت شده اند.
        با اینکه سبک برگزاری این مسابقه بی شباهت به مسابقات برنامه‌نویسی دانشجویی ای سی ام نیست؛ اما تفاوت‌های متعددی هم دارند از جمله این که حضور در مسابقات برنامه نویسی بیان هیچ گونه محدودیت سنی نداشته و منحصر به دانشجویان نیست و مهمتر از آن این که در این مسابقات افراد به صورت انفرادی و نه تیمی شرکت می‌کنند لذا امکان رتبه بندی برنامه نویسان براساس امتیاز کسب شده توسط هر یک وجود دارد.
        البته روش برگزاری مسابقات برنامه نویسی بیان هم متفاوت است بدین ترتیب که شرکت کنندگان پس از آنکه کد جواب سوال مورد نظر را آماده کردند، یک ورودی مخصوص خودشان را از سایت مسابقه دانلود می کنند، آن را به برنامه‌ی خود می دهند و خروجی تولید شده را در سایت آپلود می‌کنند؛ بنابر این تنها ملاک قضاوت برای درستی راه حل، خروجی تولید شده می باشد و کد مسابقه اگرچه برای بررسی تقلب از شرکت کنندگان گرفته می‌شود، اما مورد قضاوت قرار نمی‌گیرد. این سبک برگزاری مسابقه باعث می‌شود شرکت کنندگان در استفاده از هر زبان و تکنولوژی برنامه نویسی مختار باشند.

        بیان...
        ما را در سایت بیان دنبال می کنید

        برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

           ایسنا: شمارش معکوس فینال مسابقات برنامه نویسی بیان

        فینال مسابقات برنامه نویسی بیان، 11 اردیبهشت ماه با حضور برترین های مرحله انتخابی مسابقات که از نخبگان برنامه‌نویسی جهان هستند در تهران برگزار می شود.

        به گزارش خبرنگار فناوری ایسنا در مرحله مقدماتی مسابقات برنامه نویسی بیان 10 هزار و 266 برنامه نویس از 103 کشور جهان داشتند که آمار شرکت کنندگان این دوره که از 39 کشور اروپایی، 34 کشور آسیایی، 15 کشور آمریکایی، 14 کشور آفریقایی و دو کشور از اقیانوسیه هستند نسبت به دور قبلی مسابقات بیان، بیش از دو برابر افزایش داشته است. در ادامه مرحله انتخابی سومین دوره مسابقات برنامه نویسی «بیان» 27 مهرماه گذشته با رقابت بیش از سه هزار شرکت کننده ایرانی و خارجی برگزار شد و در پایان، 20 برگزیده خارجی و 40 برگزیده ایرانی به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.

        دو برنامه نویس از ژاپن، دو برنامه نویس از چین و برنامه نویسی از روسیه به ترتیب رتبه های اول و دوم، سوم و چهارم و پنجم این مسابقات را کسب کردند. البته طبق مقررات مسابقه 20 برگزیده برتر از 20 کشور به مرحله نهایی مسابقات راه یافته‌اند یعنی از هر کشور تنها یک نفر به جمع برگزیدگان راه می‌یابند. با این حال به منظور فراهم شدن امکان حضور و کسب تجربه برنامه‌نویسان ایرانی در یک رقابت سطح بالای بین‌المللی 40 نفر اول برنامه‌نویسان ایرانی به مرحله نهایی راه می‌یابند.

        مسابقات برنامه نویسی بیان

        به گفته مسوولان مسابقات، میزان اشتراک برگزیدگان مسابقات برنامه نویسی بیان با برگزیدگان مسابقات معتبر دنیا (codejam گوگل، codeforces، hackercup فیسبوک، Topcoders) و مدال آوران مسابقات جهانی المپیاد کامپیوتر به بیش از 50 درصد می رسد. حداقل 18 نفر از نفرات برگزیده مسابقات برنامه نویسی بیان دارای مدال المپیاد جهانی کامپیوتر بوده اند و یکی از نفرات برگزیده مسابقه دارنده شش مدال طلا و یک مدال نقره در المپیاد جهانی کامپیوتر است. همچنین شش نفر از 20 نفر برتر مسابقه codejam گوگل جزو رتبه های برتر مرحله میانبر سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان بوده اند.

        مسابقات برنامه نویسی بیان به همت گروهی از نخبگان برنامه نویسی و مدال آوران ایرانی المپیاد جهانی کامپیوتر که در شرکت دانش بنیان بیان گردهم امده اند، ترتیب داده شده و به دلیل شناخته شده بودن تیم برگزاری در سطح بین‌المللی و همچنین سطح بالای مسابقات به سرعت در تراز اول مسابقات برنامه نویسی جهان قرار گرفته است؛ به طوری که فراخوان و اخبار این مسابقات در معتبرترین سایتهای برنامه‌نویسی دنیا مثل «کدفورسز» یا سایت رسمی المپیاد جهانی کامپیوتر منعکس شده و برنامه نویسان و فعالان حوزه نرم افزار به شرکت در این مسابقات دعوت شده اند.

        براساس یک نظرسنجی، مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان، دومین رویداد مهم فناوری اطلاعات کشور در سال 93 شناخته شده است

        با اینکه سبک برگزاری این مسابقه بی شباهت به مسابقات برنامه‌نویسی دانشجویی ای سی ام نیست؛ اما تفاوت‌های متعددی هم دارند از جمله این که حضور در مسابقات برنامه نویسی بیان هیچ گونه محدودیت سنی نداشته و منحصر به دانشجویان نیست و مهمتر از آن این که در این مسابقات افراد به صورت انفرادی و نه تیمی شرکت می‌کنند لذا امکان رتبه بندی برنامه نویسان براساس امتیاز کسب شده توسط هر یک وجود دارد.


        مسابقات برنامه نویسی بیان

        البته روش برگزاری مسابقات برنامه نویسی بیان هم متفاوت است بدین ترتیب که شرکت کنندگان پس از آنکه کد جواب سوال مورد نظر را آماده کردند، یک ورودی مخصوص خودشان را از سایت مسابقه دانلود می کنند، آن را به برنامه‌ی خود می دهند و خروجی تولید شده را در سایت آپلود می‌کنند؛ بنابر این تنها ملاک قضاوت برای درستی راه حل، خروجی تولید شده می باشد و کد مسابقه اگرچه برای بررسی تقلب از شرکت کنندگان گرفته می‌شود، اما مورد قضاوت قرار نمی‌گیرد. این سبک برگزاری مسابقه باعث می‌شود شرکت کنندگان در استفاده از هر زبان و تکنولوژی برنامه نویسی مختار باشند.

        در یک نظرسنجی از کاربران ایرانی درباره مهمترین رویداد فناوری اطلاعات سال گذشته کشور، مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان، پس از راه اندازی نسل جدید اینترنت توسط اپراتورها، مهمترین رویداد سال 93 شناخته شده بود.

        بیان...
        ما را در سایت بیان دنبال می کنید

        برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 135 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52


        ایستنا: نخبگان برنامه نویسی جهان در راه تهران

        فینال مسابقات برنامه نویسی بیان، ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور برترین های مرحله انتخابی مسابقات که از نخبگان برنامه‌نویسی جهان هستند در تهران برگزار می‌شود.
        در مرحله مقدماتی مسابقات برنامه نویسی بیان 10 هزار و 266 برنامه نویس از 103 کشور جهان داشتند که آمار شرکت کنندگان این دوره که از 39 کشور اروپایی، 34 کشور آسیایی، 15 کشور آمریکایی، 14 کشور آفریقایی و دو کشور از اقیانوسیه هستند نسبت به دور قبلی مسابقات بیان، بیش از دو برابر افزایش داشته است. در ادامه مرحله انتخابی سومین دوره مسابقات برنامه نویسی «بیان» 27 مهرماه گذشته با رقابت بیش از سه هزار شرکت کننده ایرانی و خارجی برگزار شد و در پایان، 20 برگزیده خارجی و 40 برگزیده ایرانی به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.
         
        دو برنامه نویس از ژاپن، دو برنامه نویس از چین و برنامه نویسی از روسیه به ترتیب رتبه های اول و دوم، سوم و چهارم و پنجم این مسابقات را کسب کردند. البته طبق مقررات مسابقه 20 برگزیده برتر از 20 کشور به مرحله نهایی مسابقات راه یافته‌اند یعنی از هر کشور تنها یک نفر به جمع برگزیدگان راه می‌یابند. با این حال به منظور فراهم شدن امکان حضور و کسب تجربه برنامه‌نویسان ایرانی در یک رقابت سطح بالای بین‌المللی 40 نفر اول برنامه‌نویسان ایرانی به مرحله نهایی راه می‌یابند.

        بیان...
        ما را در سایت بیان دنبال می کنید

        برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52

        جهان نیوز: نخبگان برنامه نویسی جهان در راه تهران

        فینال مسابقات برنامه نویسی بیان، ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور برترین های مرحله انتخابی مسابقات که از نخبگان برنامه‌نویسی جهان هستند در تهران برگزار می شود.

        به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در مرحله مقدماتی مسابقات برنامه نویسی بیان 10 هزار و 266 برنامه نویس از 103 کشور جهان داشتند که آمار شرکت کنندگان این دوره که از 39 کشور اروپایی، 34 کشور آسیایی، 15 کشور آمریکایی، 14 کشور آفریقایی و دو کشور از اقیانوسیه هستند نسبت به دور قبلی مسابقات بیان، بیش از دو برابر افزایش داشته است.

        در ادامه مرحله انتخابی سومین دوره مسابقات برنامه نویسی «بیان» 27 مهرماه گذشته با رقابت بیش از سه هزار شرکت کننده ایرانی و خارجی برگزار شد و در پایان، 20 برگزیده خارجی و 40 برگزیده ایرانی به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.

        دو برنامه نویس از ژاپن، دو برنامه نویس از چین و برنامه نویسی از روسیه به ترتیب رتبه های اول و دوم، سوم و چهارم و پنجم این مسابقات را کسب کردند. البته طبق مقررات مسابقه 20 برگزیده برتر از 20 کشور به مرحله نهایی مسابقات راه یافته‌اند یعنی از هر کشور تنها یک نفر به جمع برگزیدگان راه می‌یابند.

        با این حال به منظور فراهم شدن امکان حضور و کسب تجربه برنامه‌نویسان ایرانی در یک رقابت سطح بالای بین‌المللی 40 نفر اول برنامه‌نویسان ایرانی به مرحله نهایی راه می‌یابند.

        بیان...
        ما را در سایت بیان دنبال می کنید

        برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:52